İŞKUR 22 Temmuz Bim, A101, Şok personel alım başvuru şartları nedir? İşte İŞKUR açık iş ilanları

22 Temmuz İŞKUR Bim, A101, Şok personel alım başvuru şartları nedir? İşte İŞKUR açık iş ilanları. Türkiye'nin perakende alışveriş mağazalarından üç tanesi; Bim, A101 ve Şok Mağazaları Yüzlere personel alımı yapacak. Bu alımlarda kasiyer, reyon görevlisi, müdür, beden işçisi, satış danışmanı kadrolarında olacak. Bim Türkiye genelindeki mağaza sayısını ve büyüme oranını her yıl istikrarlı olarak sürdürüyor. Bu sebeple personel alımlarına da hız kesmiyor. 8 bin civarındaki şubelerinde en çok kasiyer kadrosunda alım yapacak. 300 kasiyer alınacak. 15 beden işçisi, 10 satış nezaretçileri, perakende sayış elemanları alınacak. Bu arada İŞKUR'un en çok alım yapacağı personel kadroları da açıklanmakta.

Giriş Tarihi 22 Temmuz 2019, 10:23 Güncelleme 22 Temmuz 2019, 10:23
İŞKUR 22 Temmuz Bim, A101, Şok personel alım başvuru şartları nedir? İşte İŞKUR açık iş ilanları

İÇİNDEKİLER

22 Temmuz tarihli olarak İŞKUR üzerinden personel alımları tüm hızıyla devam ediyor. Bu bağlamda Türkiye genelinde on binlerce mağazası bulunan ve yüz binlerce personel istihdam eden perakende alışveriş mağazalarından üç tanesi olan Bim, (Bim birleşik mağazaları) A101 ve Şok Mağazalarına İŞKUR üzerinden yeni personel alımları yapılacak. Peki hangi kadrolarda bu alımlar gerçekleştirilecek? Bu alımlar mağazada kasiyer, market görevlisi, reyon görevlisi, mağaza müdürü, genel beden işçisi, satış danışmanı gibi kadrolarda olacak ve bu alımlarda Türkiye genelinde istihdamlar edilecek. Peki İŞKUR üzerinden Bim, A101, Şok personel alım başvuru şartları nedir? İşte İŞKUR açık iş ilanları ve detaylar

BİM 348 PERSONEL ALIMI;

Bim Türkiye genelindeki mağaza sayısını ve büyüme oranını her yıl istikrarlı olarak sürdürüyor. Bu sebeple personel alımlarına da hız kesmiyor. 8 bin civarındaki şubelerinde en çok kasiyer kadrosunda alım yapacak. 300 kasiyer alınacak. 15 beden işçisi, 10 satış nezaretçileri, perakende sayış elemanları alınacak. Tüm bu kadrolar ve ilan numaraları şu şekilde;

A101 İŞKUR İLANI;

Perakende satış alanında hızlı büyüme sağlayan A101 8 bin mağazası bulunuyor. 81 il ve 900 ilçede şubeleri mevcut. En hızlı büyüyen 3 perakende mağazasından bir tanesi konumunda bulunuyor. A101'de görev yapmak isteyen adaylar için İŞKUR üzerinden bir tane ilan açıklandı. Bu ilanda ise 5 kişilik market elemanı istihdamı yapılacak. Eğitim düzeyinde ilköğretim mezunu olmak gerekli olacak. Detaylar 00005067795 ilan numarasında yer alıyor.

ŞOK MAĞAZALARI 75 KİŞİ İSTİHDAM EDECEK;

Yıldız Holding kuruluşu şok mağazaları ticaret A.Ş. haftalık açıkladığı aktüel ürünleri ile dikkatleri çekiyor. Her gün 3 mağaza açan Şok mağazalarının işkur ilanlarına değinmek gerekirse; 21 Temmuz tarihi itibari ile 75 kişi alınacak. Başvurular İŞKUR aracılığı ile gerçekleştirilebilecek. Ambar görevlisi, beden işçisi, reyon görevlisi, kasiyer ve satış görevlisi kadrolarında olacak.

EN ÇOK ALIM YAPILAN MESLEKLER;

İŞKUR'un en çok alım yapacağı personel kadroları da açıklanmakta. İŞKUR e-şube portalı üzerinden açık iş ilanları sayısı açıklanmakta. Meslek gruplarında en çok istihdamlar beden işçisi kadrolarında gerçekleştirilecek. 10 Bin 396 kişi alınacak. Başvurularda eğitim düzeyinde okur yazar olmaları yeterli olacak. Adayların iş tecrübesi olmasına da gerek görülmemekte. Buna göre ikinci en çok alım yapılacak meslekler ise 1.886 kişi açık iş ilanı bulunuyor.

HANGİ ALANLARDA PERSONEL ALINACAK?

Satış ve pazarlama alanında iş arayan adaylara müjde. İŞKUR'un özel firmalara istihdamlarında en çok alımlardan bir tanesi de satış ve pazarlama kadrosunda olacak. Bu kadroda 1687 kişilik açık iş ilanı bulunuyor. Yaz ayının gelmesi ile Turizm alanında hizmet veren kıyı kesimlerde Antalya, Muğla, İzmir, İstanbul, Aydın, Balıkesir gibi illerde ve çok daha fazla ilde görevlendirilmek üzere 1557 kişi alınacak. Bu kapsamda garson ve servis elemanı alımları için 1358 kişi görevlendirilecek. Silahlı ya da silahsız güvenlik sertifikası bulunan adaylara yönelik olarak en az lise mezunu 1038 kişi aranıyor. Büro memur kadrolarında ise ön muhasebeci, büro memuru, ambar memuru alımları gerçekleştirilecek.

BAŞVURULAR NASIL YAPILACAK?

Başvurularda şahsen müracat isteyen adaylar için il ve ilçelerde bulunan işkur hizmet noktalarından iş ve meslek danışmanları aracılığı ile başvuru yapılabilir. Diğer yandan internet ortamında başvuru yapılabilmesi için işkur e-şube portalına üye olunması ve son başvuru tarihinden önce başvurularını tamamlaması gerekmektedir.

İŞKUR İLAN SAYFASI SORGULAMA

İŞKUR E-Şube üzerinden ya da https://esube.iskur.gov.tr/Istihdam/AcikIsIlanAra.aspx bağlantı adresine tıklayarak ilanlarınız görebilirsiniz. İŞKUR sadece bir ile hizmet vermediği için iş arama işleminizi hızlıca yapabilmeniz için açılan sayfada çalışma yeri, ülke, il, ilçe, ilan tarihi, işyeri ünvanı, meslek, öğrenim durumu, işyeri türü ve anahtar kelime yazmanız istenir.

Kendinize uygun şartlarla sayfayı doldurduktan sonra sağ alt kısımda bulunan 'ara' butonuna basmalısınız. Sayfanın alt kısmında iş ilanları listelenir bu listede iş ilanı başlığı, kaç pozisyonun açık olduğu, iş adresi ve hangi tarihte ilanın yayına verildiği yazar. İlginizi çeken ilana tıklayarak daha kapsamlı bilgi sahibi olabilirsiniz. Genellikle bu sayfada işyerinin telefon adres gibi detaylı bilgilerinin yanı sıra iş için önerilen ücret, başvuru sayısı, çalışma şekli, işveren statüsü ve sayfanın görüntülenme sayısı yazar. Eğer şartlar size uygunsa sayfanın alt kısmında bulunan 'Başvur' kısmına tıklayarak iş başvurunuzu gerçekleştirebilirsiniz.

İŞKUR AÇIK POZİSYONLAR BAŞVURU ŞARTLARI NEDİR?

İlanlara başvuru yapabilmek için aranan özellikler ise şöyle;

Türkiye cumhuriyeti vatandaşı olmak

18-21 yaş aralığında olmak.

Kamu haklarından mahrum olmamak.

En az ilköğretim mezuniyet belgesi sahibi olmak.

Temel seviyede, bilgisayar programlarını kullanabilmek. Kamera sistemlerine hâkim olmak.

Görevini yapmasına engel olabilecek bir sağlık sorunu olmamak,

Esnek çalışma saatlerine uyabilmek.

Vardiyalı çalışabilmek.

Askerlikle ilişiği bulunmamak

İletişim becerilerine sahip olmak olarak belirlenmiş.

Görevini yapmasına engel herhangi bir sicil kaydı bulunmamak.

Sürücü belgesi bulunmak

İŞKUR'A NASIL KAYIT OLUNUR?

İŞKUR kayıt olmayı anlatmadan önce bilmeniz gereken önemli bazı satır başları bulunmaktadır. İŞKUR iş arayanlar ile işverenleri ayırmış ve sisteme üye olmak için öncelikle hangisi için kayıt olduğunuzu sormaktadır.

Üyelerin hesaplarını etkinleştirebilmeleri için e-posta ya da telefon numarası girmeleri gerekmektedir. En az birisini girmek yeterlidir. Aksi durumda onay kodu iletilemeyeceği için üyelik aktif edilemez.

Üyelerin hesapları son işlem tarihinden itibaren 1 sene içerisinde aktif olmaz ise yani hesaba bu süre zarfında giriş yapılmaz ise üyelikler dondurulur. Bu süre özürlü ve eski hükümlü kayıtlarında iki senedir.

İŞKUR

Türkiye İş Kurumu Genel Müdürlüğü (kısaca İŞKUR), Türkiye'de istihdamın korunmasına, geliştirilmesine, yaygınlaştırılmasına ve işsizliğin önlenmesi faaliyetlerine yardımcı olmak ve işsizlik sigortası hizmetlerini yürütmek üzere kurulmuş, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığının ilgili kuruluşu olup, özel hukuk hükümlerine tâbi, tüzel kişiliği haiz, idarî ve malî bakımdan özerk bir kamu kuruluşudur.

Tarihçe

II. Dünya Savaşını müteakip dönemde sosyal devlet prensibinin dünyada revaç bulması dolayısıyla Türkiye'de de bir kamu istihdam kurumu kurulması gündeme gelmiş ve 21 Ocak 1946 tarihinde 4837 sayılı kanun ile "İş ve İşçi Bulma Kurumu" adı ile bir kurum kurulmuştur. Bölge Müdürlükleri şeklinde tesis olunan İş ve İşçi Bulma Kurumu, iş arayanları ve işverenleri bir araya getirmek şeklinde özetlenebilecek olan temel istihdam hizmeti yanında özellikle 1960'lardan itibaren yoğun olarak yurt dışına işçi gönderilmesi ile ilgili görev ifa etmiştir.

Uluslararası ILO sözleşmeler gereği tamamen lağvedilmeyen ancak oldukça küçülen kurum, Soğuk Savaş sonrası dönemde gelişen 3. kuşak insan hakları anlayışının hükûmetler üzerindeki oluşturduğu etki ile reformlardan payını almıştır. 2003 yılında çıkarılan 4857 sayılı yeni İş Kanunu yanında İş ve İşçi Bulma Kurumu da 4904 sayılı kanun ile Türkiye İş Kurumu'na dönüştürülmüştür. Bu doğrultuda özellikle 2000'lerden itibaren bir sosyal politika aracı olarak çıkan işsizlik sigortası kavramının uygulamaya 4447 sayılı İşsizlik Sigortası Kanunu ile bir İşsizlik Sigortası Fonu kurularak görevin İŞKUR'a verilmesi üzerine kurumun kayıtlı iş arayan ve işveren veri tabanları çok büyümüştür.