Vaka sayısının uçuşa geçtiği İstanbul'dan endişe yaratan görüntüler

Son açıklanan koronavirüs tablosunda megakent İstanbul'daki yükseliş çok keskin oldu. Renk, kırmızının da ötesine geçti. Peki, sokakta nasıl bir tablo var? Vakaların adeta uçuşa geçtiği İstanbul'da vatandaşlar gereken özeni gösteriyor mu? Tedbirler sıkı tutuluyor mu? İşte bugün çekilen fotoğraflarla sokağın nabzı.

1 | 14

Türkiye Covid-19 pandemisinin en kara günlerini yaşıyor. 30 Mart itibarıyla Türkiye'nin günlük koronavirüs tablosunda 37 bin 303 vaka sayısı görüldü.

2 | 14

Bu, salgının başından bu yana görülen en yüksek sayı olurken, bir başka vahim tablo 100 binde görülen haftalık vaka sayılarında ortaya çıktı.

3 | 14

Bilindiği gibi kontrollü normalleşme sürecinin başladığı 1 Mart'tan bu yana illerin rengine göre risk haritası belirleniyor.

4 | 14

Haritada en yüksek riski gösteren kırmızı renge bürünen il sayısı 58'e ulaşırken, İstanbul'daki tablo kırmızının da ötesinde bir yükselişe işaret ediyor.

5 | 14

Öte yandan 20-26 Mart verilerine göre kırmızı renkteki illerde cumartesi kısıtlaması tekrar hayata geçiriliyor.

6 | 14

Hafta içi ülke genelinde 21.00-05.00 arasındaki sokak kısıtlaması devam edecek.

7 | 14


Ramazan ayında ise hafta sonu tüm Türkiye'de sokak kısıtlaması kararı var.

8 | 14

Yüzde 50 kapasiteli lokanta ve kafelerdeki mevcut uygulama sürerken, Ramazan ayında sadece paket servis yapılabilecek. (CNN)

9 | 14
10 | 14
11 | 14
12 | 14
13 | 14
14 | 14
GÜNÜN DİĞER GALERİLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.