Takvim

Bugünkü
Takvim
  • Ekonomi
  • 05.06.2019 13:34
  •  - 
  • Son Güncelleme:
  •  
  • 05.06.2019 14:03
ABONE OL

BİM 7 Cuma ürünler kataloğu - 2019 kataloğu

BİM ürünler kataloğu oldukça merak ediliyor ve araştırılıyor. BİM 7 aktüel ürünler kataloğu yine birbirinden güzel ürünlerle dolu. kataloğu içerisinde neler var? Bu hafta gelen ürünler arasında Kumtel marka cam ankastre set 999,90 TL fiyatı ile dikkat çekiyor. Ürün içerisinde siyah cam davlumbaz, cam ocak ve cam panel fırın bulunuyor. Broşür içerisinde çift musluklu semaver 55 TL’den, yuvarlak borcam 19.90 TL’den, Linka kahve yanı su bardağı 12.50 TL’den, cam limon sıkacağı 5.95 TL’den, esnek kesme matı 4.95 TL’den, tek kişilik çok amaçlı örtü 27.90 TL’den satışa çıkarılıyor. Faaliyetlerine 1995 yılında 21 mağazayla başlayan BİM Birleşik Mağazalar A.Ş. ana ilkesi, temel gıda ve tüketim malzemelerinin mümkün olan en uygun fiyat ve en yüksek kaliteyle tüketiciye ulaştırılmasıdır. İşte - haberimizde.

BİM 7 Haziran Cuma aktüel ürünler kataloğu yayınlandı

BİM 7 Haziran Cuma aktüel ürünler kataloğu - 2019 BİM aktüel ürünler kataloğu en ucuz ürünler listesi. BİM aktüel ürünler kataloğu araştırılıyor. Uygun fiyatlı ve kaliteli ürünler her hafta salı ve cuma günleri market raflarına ekleniyor. 7 Haziran'da çift musluklu semaver 55 TL'den, yuvarlak borcam 19.90 TL'den, Linka kahve yanı su bardağı 12.50 TL'den, cam limon sıkacağı 5.95 TL'den, esnek kesme matı 4.95 TL'den, tek kişilik çok amaçlı örtü 27.90 TL'den, tek kişilik pike 23.50 TL'den, flamlı tişört kadın 12.90 TL'den, Huawei cep telefonu 879 TL'den satışa çıkarılıyor. Broşüde cam banyo gider kapağı 3.95 TL, meyve sebze oyunu 12.50 TL, kurbağa oyunu 5.95 TL fiyatı ile yer alıyor. BİM, mağaza sayısı ve cirosunu istikrarlı bir biçimde artırma politikasını 2018 yılında da sürdürmüştür; Yıl içinde üç yeni bölge merkezinin yanısıra 598 (+20 FİLE) yeni mağaza açarak mağaza sayısında yaklaşık %10 oranında büyüme kaydeden BİM, 2018 yıl sonu itibariyle Türkiye'de 6.672 (FİLE ile 6.736) mağaza sayısına ulaşmıştır.

BİM 7 HAZİRAN CUMA AKTÜEL ÜRÜNLER KATALOĞU

BİM'İN TARİHÇESİ

Faaliyetlerine 1995 yılında 21 mağazayla başlayan BİM Birleşik Mağazalar A.Ş. ana ilkesi, temel gıda ve tüketim malzemelerinin mümkün olan en uygun fiyat ve en yüksek kaliteyle tüketiciye ulaştırılmasıdır.

Yüksek indirim (hard-discount) modelinin Türkiye'deki ilk temsilcisi olan BİM, portföyünü yaklaşık 700 ürünle sınırlı tutmakta ve çok sayıda özel markalı ürüne sahip olmayı hedeflemektedir.

BİM, mağaza sayısı ve cirosunu istikrarlı bir biçimde artırma politikasını 2018 yılında da sürdürmüştür; Yıl içinde üç yeni bölge merkezinin yanısıra 598 (+20 FİLE) yeni mağaza açarak mağaza sayısında yaklaşık %10 oranında büyüme kaydeden BİM, 2018 yıl sonu itibariyle Türkiye'de 6.672 (FİLE ile 6.736) mağaza sayısına ulaşmıştır. BİM, gelişimini, kalite anlayışından ve müşteri memnuniyeti önceliğinden vazgeçmeksizin, etkin maliyet yönetimi politikasıyla sürdürmektedir.

Uluslararası bir şirket olma vizyonuyla hareket eden BİM yeni ülkelere açılmakla ilgili çalışmalarına devam etmektedir. BİM 2018 yılında 60 yeni mağaza açarak 442 mağazaya ulaştığı Fas operasyonlarını tüm hızıyla sürdürmektedir. 2018 yılında Mısır'da 35 yeni mağaza açan BİM kısa süre içinde bu ülkede 300 mağazaya ulaşmıştır.

BİM, başta müşterileri ve tedarikçileri olmak üzere tüm paydaşlarıyla kurduğu güvene dayalı ilişkiler ve çalışanlarının kusursuz hizmet anlayışıyla faaliyetlerine devam etmektedir.