Alibaba’ya Türk kotu

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 17 Kasım 2017 Güncelleme 17 Kasım 2017, 00:22
Alibaba’ya Türk kotu

İÇİNDEKİLER

15 Haziran'da halka açılan denim markası Mavi'nin CEO'su Cüneyt Yavuz, dijital satışın hızla büyüdüğünü, ülke pazarlarına mağazayla girmekten çok, dijital satış kanallarından girmenin daha önemli bir hale geleceğini söyledi. "Çin pazarına girecek misiniz diye soruyorlar. Çin'e değil belki ama Alibaba.com'a girebiliriz" diyen Yavuz, "Globalde Amazon, Zappos ve Nordstrom gibi online kanallarda en çok satan jean markalarının başında geliyoruz. Global e-ticaret platformlarının satışlarından elde edilen gelir 2017'nin ilk yarısında, bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 95 arttı. E-ticaretin satış içindeki payı Türkiye'de yüzde 2 iken Amerika'da ise yüzde 45'e, ulaştı" şeklinde konuştu. Yavuz, her yıl 25-26 mağaza açmaya devam edeceklerini belirtti.

Özlem KAMER TERCANLI