;

Tek tık 20 bin TL

, ürün tanıtımıyla ihya oluyor. Paylaşım ekonomisi bu yıl 1 milyar dolara koşarken; Türkiye’de tek bir paylaşım ile 20 bin lira kazanılabiliyor...

Tek tık 20 bin TL
Sosyal medya pek çok kişi için gelir kaynağı oldu. Ünlüler ve , ürün tanıtarak veya satış yaparak önemli kazançlar elde ediyor. 'Influencer marketing' yani 'hatırlı pazarlama', dünyada artık büyük bir endüstriye dönüştü. CC Media House Direktörü Güven Çelikkaya, sadece Instagram'da sponsorlu influencer marketing pazarının büyüklüğünün bu yılın sonunda yaklaşık 1 milyar dolar olmasının beklendiğine işaret ederek, "Diğer tüm sosyal ağlardaki influencer marketing harcamalarının 2020'ye kadar yaklaşık 5 milyar doların üzerinde olması öngörülüyor" diye konuştu.

TÜRKİYE'DE BÜYÜYOR
Türkiye'nin henüz influencer marketingde yolun çok başında olduğunu söyleyen Çelikkaya, "Türkiye'de markaların sadece Instagram üzerinden influencer marketinge harcadıkları miktarın 5-10 milyon dolar arasında olduğunu tahmin ediyoruz" dedi. Çelikkaya, influencer marketingde kazancın, kişilerin takipçi sayıları, hedeflenen grup, içeriğin yer alacağı sosyal medya platformu ve içeriğe göre 100 liradan başlayıp, 15-20 bin liraya kadar çıkabildiği bilgisini verdi.
  • 04 Eylül 2017, Pazartesi

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan TAKVİM veya takvim.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.