İş Bankası satrancı sevdirdi

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 26 Nisan 2017 Güncelleme 26 Nisan 2017, 00:00
İş Bankası satrancı sevdirdi

İÇİNDEKİLER

Türkiye İş Bankası Kurumsal İletişim Müdürü Suat Sözen, İş Bankası'nın ekonomiye sunduğu katkıların yanı sıra kültür, sanat, eğitim, spor ve çevre gibi alanlarda önemli sosyal sorumluluklar üstlenen bir banka olduğunu söyledi.

ÜÇ BAŞLIK VAR
Gerçekleştirdikleri sosyal sorumluluk faaliyetlerinin ülke geneline yayılması ve faydasının gerçek anlamda hissedilebilmesi için uzun soluklu olması gerektiğinin altını çizen Sözen, destek verdikleri projelerin eğitim, çevre ve kültür-sanat olmak üzere üç başlık altında toplandığını belirtti. Sözen, eğitim alanındaki faaliyetlerinin başlıcalarını, Türkiye Satranç Federasyonu Ana Sponsorluğu, 81 İlden 81 Öğrenci Projesi, Karneni Göster Kitabını Al Kampanyası ve Altın Gençler Uygulaması olarak sıraladı. 2005'ten bu yana Türkiye Satranç Federasyonu'nun ana sponsoru olduklarını hatırlatan Sözen, şöyle devam etti; "Satrancın kolay erişilebilir bir spora dönüşmesi hedefiyle yola çıktık. 2005'ten bu yana; sporcu sayısı 30 binden 730 binin üzerine, satranç turnuvalarının sayısı 400'den yaklaşık 9 bine, satranç antrenörü sayısı 2 binden yaklaşık 82 bine, satranç kulüplerinin sayısı 600'den yaklaşık 2 bine yükseldi. Satranç sınıfları sayısını 18 bini aştı."