1 milyar insana Lassa ulaşacak!

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 15 Eylül 2015 Güncelleme 15 Eylül 2015, 00:58
1 milyar insana Lassa ulaşacak!

İÇİNDEKİLER

Avrupa'nın 7. büyük lastik üreticisi Brisa'nın markası Lassa ile FC Barcelona işbirliği yaptı. Lassa, bu sezondan başlayarak 4 yıl boyunca FC Barcelona'nın, 'Global Resmi Lastik Partneri' ve salon takımlarının sponsoru oldu. Barselona'nın dünyaca ünlü stadı Camp Nou'da düzenlenen toplantıda, salon takımlarının yeni formaları tanıtıldı. FC Barcelona'nın salon sporları branşlarını oluşturan basketbol, hentbol, futsal (salon futbolu) ve tekerlekli paten hokeyi takımlarının kaptanları, Lassa logolu yeni formalarını ilk kez giydi. FC Barcelona'nın dünya çapında 1 milyardan fazla kişiye erişimi olduğu tahmin ediliyor. Takımlar maçlara 'FC Barcelona Lassa' adıyla çıkacak, bu sponsorlukla Lassa'nın da 4 yıl boyunca 1 milyar kişiye erişmesi hedefleniyor.

ÖNEMLİ BİR PARTNER
Lassa'nın imzaladığı anlaşmayı bir vizyon birliği olarak niteleyen Brisa Yönetim Kurulu Üyesi Hakan Bayman, "Bridgestone Corporation ve Sabancı Topluluğu ortaklığıyla kurulan Brisa'nın markası Lassa, 41 yıllık geçmişiyle Türkiye'nin en samimi bulunan lastik markası oldu. FC Barcelona işbirliği, Lassa'nın küresel marka olma yolculuğunda çok önemli bir kilometre taşı" diye konuştu. Barcelona Başkanı Josep Maria Bartomeu da, "Takımımızın gücüne güç katacak ve hedeflerimize yaklaştıracak bir partner bulduğumuz için mutluyuz" dedi.

41'İNCİ MAĞAZA BARSELONA'YA
Lassa, İspanya'daki 41'inci mağazasını Barselona'da açtı. Dünyada 70'e yakın ülkede operasyonlarını sürdüren Lassa'nın 120'nin üzerinde tabelalı satış noktası buluyor. Brisa Genel Müdürü Yiğit Gürçay, Lassa'nın global bir marka haline geldiğini söyledi.