İŞ ADAMLARININ GÖZDESİ
Yine araştırmaya göre; rezidans denilince akla ilk gelen, yüzde 31.3 oranla 'lüks' kavramı oldu. Bunu yüzde 18.5 ile rahatlık ve konfor, yüzde 12 ile kaliteli yaşam, yüzde 7.8 ile güvenlik takip etti. Akademetre'nin gerçekleştirdiği araştırmaya göre, hedef kitlenin yüzde 79.8'i rezidansları en fazla işadamlarının tercih ettiğini düşünüyor.
AYIRAN ÖZELLİĞİ TEMİZLİK
Katılımcıların yüzde 32'si rezidans ifadesinin satın alma kararı üzerinde olumlu etkileri olduğu belirtti. Rezidans konseptinin konut satın alma kararına olumsuz etkisi olduğunu düşünenler ise yalnızca yüzde 2.8. Akademetre'nin konut satın almayı planlayan kişiler üzerinde yaptığı araştırmaya göre, rezidansı diğer yapılardan ayıran en önemli hizmet, yüzde 70'lik oranla temizlik olarak ortaya çıkıyor. Güvenlik, kuru temizleme, lostra, vale, araç kiralama gibi hizmetler ise bir yapının rezidans olması için aranan diğer özellikler arasında yer alıyor.