Bugünkü
Takvim
  • Ekonomi
  • 19.05.2013 Gazete
ABONE OL

Cepte şikayet hattı geliyor

Cepte şikayet hattı geliyor
abonelerinin şikayetlerinin çözülmesine yönelik çalışmaları sürdüren Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK), 'Tüketici şikayetlerinin işletmeciler tarafından çözülmesine ilişkin usul ve esaslar taslağı' hazırladı. Taslakta, GSM firmalarının abone şikayetlerini internet sitelerinden 15 gün içinde cevaplandırmaları öngörülüyor. Taslağa göre; işletmeciler, tüketici şikayetlerinin yapılabilmesi amacıyla internet sayfalarında 'online (çevrimiçi) şikayet sistemi' oluşturmak ve bu sistem üzerinden tüketici şikayetlerine şeffaf, hızlı, kolay ve etkin bir çözüm sunmakla yükümlü olacak.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan TAKVİM veya takvim.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.


Turkuvaz olarak kişisel verilerinizi işliyor, aynı zamanda kanunlarda öngörülen teknik ve idari tedbirleri alarak bu verilerinizin korunması için elimizden gelen tüm çabayı gösteriyoruz. İşlenen kişisel verilerinize ilişkin aydınlatma metnine veri politikası sayfasını ziyaret ederek ulaşabilirsiniz.