İSTANBUL MERKEZ OLDU
Yeni yönetim kurulu ile birlikte 2014'e kadar olan hedeflerini açıklayan Yılmaz, Nisan 2012 itibarıyla, 50 bin mağaza, 220 bin kişi istihdam, 3 milyon metrekare satış alanı ve 30 milyar dolar ciroya çıktıklarının altını çizerek, 60 binden fazla mağazaya, 310 bin kişilik istihdama, 3 milyon 7 bin metrekarelik satış alanına ve 40 milyar dolar ciroya ulaşmayı hedeflediklerini kaydetti. Yılmaz, Türkiye'yi 2023'e kadar bölge ve dünya modasına yön veren konuma taşımak, İstanbul'u 'markalar merkezi' haline getirmek gibi bir vizyon üstlendiklerini vurguladı. Öte yandan Yılmaz, geçen yıl 40 gün süren ilk İstanbul Shopping Fest'te (İSF) kentin toplam perakende satışında yüzde 26'lık artış yakaladıklarını ve 8 milyar lira ciro gerçekleştirdiklerini hatırlattı. Yılmaz, ikinci İSF'de 21 günde 7 milyar lira ciro hedeflediklerini belirtti.