'2010'da 81 ilde olacağız'

9 ayda % 15 büyüdüklerini belirten Teknosa Genel Müdürü Nane 2010'da 81 ilde mağazaya sahip olmayı hedeflediklerini söyledi

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 26 Ekim 2009 Güncelleme 26 Ekim 2009, 00:00

İÇİNDEKİLER

Teknosa Genel Müdürü Mehmet Nane, perakende sektöründe başarılı olmak için tüketici odaklı olmak gerektiğini belirterek, perakende pazarı dünyada yüzde 15 küçülürken, Teknosa'nın ilk 9 ayda yüzde 15 büyüdüğünü söyledi. Nane, "Bunun sebebi de bol çeşit, düşük fiyat ve kaliteli ürünlerimiz" dedi. Bu hafta açacakları 2 yeni mağaza ile toplamda 237 mağaza sayısına ulaşacaklarını kaydeden Nane, hedeflerinin yıl sonuna kadar 250 mağaza sayısına çıkmak olduğunu ifade etti. Halen 65 ilde mağazalarının olduğunu vurgulayan Nane, Teknosa'nın mağazası bulunmayan şehirlerde de mekan aramaya devam ettiğini söyledi.

20 MİLYON $ YATIRIM

Mehmet Nane, 2010 yılında 81 ilde mağazaya sahip olmayı hedeflediklerini, 20 milyon dolar yatırım yapacaklarını açıkladı. Artık ürün arızalarının mağazalardaki 'Help Desk' noktalarında çözüldüğüne dikkat çeken Teknosa Genel Müdürü Nane, "Bu yeni hizmet ile, gelen sorunların yüzde 90'ı servise gitmeden mağazada çözülüyor" şeklinde konuştu.

ÜCRETSİZ EVE TESLİM
Her dönemin özel şartlarını göz önünde bulundurduklarını belirten Nane, bu dönemde fiyat kadar satış sonrası hizmetin de önemli olduğunu vurguladı. Nane, sözlerine şöyle devam etti: "Tüketiciler, ürün satın alırken satış sonrası hizmetleri de mutlaka dikkate almalı. Biz bugün ücretsiz eve teslim, ücretsiz montaj gibi etiket fiyatına dahil satış sonrası ücretsiz hizmetler sunuyoruz."

1 TL'YE TEKNOLOJİ
28 Ekim'de İzmir Agora mağazasını yenilenen yüzü ile müşterilerinin karşısına çıkartacak olan Teknosa, 29 Ekim'de de Forum İstanbul'daki Extra mağazasını hizmete açacak. Yeni mağazalarda açılışa özel büyük indirimler yapacaklarını söyleyen Nane, "100'e yakın üründe yüzde 70'e varan indirim yapacağız. 1-2- 3 TL'ye satılacak ürünler de olacak" dedi.

RAKAMLARLA TEKNOSA
65 ilde, 235 mağazası var.
Toplam 80 bin metrekare alanda hizmet veriyor.
Bu yıl sonuna kadar hedef, 250 mağazaya ulaşmak.
Yılda 55 milyon ziyaretçi ağırlıyor.
7 bin 857 ürün çeşitleri bulunuyor.
2010'da 20 milyon dolarlık yatırım gerçekleştirecek.