Kıyafetler nefes alıyor

Tasarımlarında Coolmax teknolojisi kullanan Sarar, bu sayede kumaşa nefes alma özelliği katıyor; giysiler yumuşaklık ve hafiflik kazanıyor

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 22 Ekim 2009 Güncelleme 22 Ekim 2009, 00:00

İÇİNDEKİLER

Sarar, iş yaşamında olduğu kadar sosyal hayatında da aktif bir rol üstlenen erkeklere özel bir koleksiyon hazırladı. Yeni koleksiyon, birbirinden farklı ve zengin seçenekleri ön plana çıkarıyor. Sarar tasarımlarında kullanılmaya başlanan Coolmax teknolojisi ise, kumaşa kattığı nefes alma özelliği ile giysilere yumuşaklık ve hafiflik kazandırıyor. 4 farklı gruba ayrılan yeni Sarar Erkek Koleksiyonu'nun ilk teması 'My Style', kendi tarzını yaratmaktan hoşlanan erkeklere hitap ediyor. Bir diğer tema 'Elegance', kumaş kalitesindeki standartları yükseltiyor. 3. tema 'Investment', el işçiliği efektiyle hazırlanmış. 'Comfort' teması ise, rahat bir iş giyimi ve hafta sonu şıklığı yaşamak isteyenlere hitap ediyor.

Moda omuzlara yüklendi
Gizia'nın 2009-2010 Sonbahar- Kış Koleksiyonu'nda detaylar tüm dikkatleri giysilerin omuzlarında topluyor. İpek saten kullanılarak hazırlanmış kokteyl elbiseleri koleksiyonun dikkat çekici parçaları arasında yer alıyor. Çarpıcı renklerden tasarlanan tulumların omuzlarında da kürk kullanan Gizia, ceketlerde ise gold zımbalarla zenginleştirilmiş aksesuvarlara yer veriyor.

Bebekler için özel tasarlandı
Fisher-Price Sevimli Gezegen Jumperoo adlı ürün, bebeklerin eğlenceli vakit geçirmesine yardımcı oluyor. Tam tur dönen koltuğu sayesinde bebekler konsoldaki 5 farklı oyuncak bölümüne rahatça ulaşırken, zıplama esnasında da asılı diğer oyuncakları yakalıyor. Ürün, 3 kademeli yükseklik ayarı, ışık ve ses efektlerine sahip.

Hediye çeki kampanyası
Bursa Korupark Alışveriş Merkezi tarafından hayata geçirilen '1000 BASAR' kampanyası kapsamında her gün 5 kişi 1000 TL'lik hediye çeki kazanıyor. Korupark'tan yapılan her 50 TL'lik alışveriş fişiyle kampanyaya katılma hakkına sahip olunuyor. İlk çekiliş 31 Ekim'de.

Yeşil'den yeni mağaza
Yeşil, '365 gün uygun fiyatlı ürün gamı' stratejisi ile kadın, erkek, çocuk, her yaş ve her zevkten tüketiciye sesleniyor. Yeni koleksiyonlarının yanı sıra mağaza hamlesiyle de dikkat çeken Yeşil'in, yeni mağazası İstanbul Cevahir Alışveriş Merkezi'nde hizmete girdi.