Bugünkü
Takvim

Türk savunma teknolojisi 'i bitirdi

'in iç güveliğine yönelik yapılan analizlerde İsrail'in güç kaybetmesinin asıl nedeni olarak Türkiye'nin kendi savunma teknolojisini geliştirilmesi gösterildi.

  • Dünya
  • 09.11.2015 00:00
  •  - 
  • Son Güncelleme: 09.11.2015 17:14
ABONE OL
Türk savunma teknolojisi İsrail'i bitirdi

İsrail Savunma Bakanlığı ve İsrail ordusunun son dönemde büyük zorluklarla yüz yüze olduğu Türkiye üzerinden yapılan bir analizle açıkça ifade edildi. İsrail'in iç güvenliğine ilişkin haberler yapan I-HLS'de (Israeli Homeland Security) yer alan makaleye göre, İsrail savunma sanayi sisteminde büyük bir kayba uğradı. Bunun nedeni olarak ise 2010'daki Mavi Marmara saldırısı ve sonrasında Türkiye'nin İsrail ile olan ilişkilerini koparması olarak gösterildi.

"Mavi Marmara öncesinde Türkiye ile milyar dolarlık ticaret yapan İsrail Savunma Sistemleri bir anda çöktü"

kalan karakter 1000

egenç egenç

Hem pazarını kaybetti hem de rakip edindi.

Aynı Görüşte misiniz?
evet13
hayır0
cevapla 09.11.2015 20:18
necmiu necmiu

aglama duvarlarına el sürüp sallanan komutanlardan ve dunyanın en acımasız ve zalim devletinden kurtulunca tsk mız ve savunma sanayyiimiz buyuk asama kaydetti cok sukur

Aynı Görüşte misiniz?
evet12
hayır0
cevapla 09.11.2015 18:54
kızıl yıldız kızıl yıldız

TSK nın içinde onlara hizmet edecek onursuz mason komutan kalmadığına inanıyorum

Aynı Görüşte misiniz?
evet29
hayır0
cevapla 09.11.2015 17:29
nabi nabi

Onursuz mason komutan olsa bile artık silah alımlarında tek yetkili savunma bakanlığı..
eskidendi o..
omzu kalabalık bir yığın general hem silah alır hem de ağlama duvarında zırlardı..
bitti artık arpalık daha yemiyor..
Ordu sadece ihtiyaç belirler hükümet temin eder..

Aynı Görüşte misiniz?
evet11
hayır0
cevapla 09.11.2015 18:51
Kadir Sahinoglu Kadir Sahinoglu

10 yil sonra Altayin gelismis versiyonunu düsünmek bile piyasalara can getirir...artik Orta Asya Rus teknolojoisinden bikti usandi..alisilmis diye onlari kullaniyorlar...yan bu ayni takim elbiseden 10 cift dolapta var gibi birsey...yenide olsa...kiymeti olmuyor.

Aynı Görüşte misiniz?
evet11
hayır0
cevapla 09.11.2015 17:20
Kadir Sahinoglu Kadir Sahinoglu

tabiki onurumuz.....onlarin durumuna düsmeyelimde ...satacak yer lazim....yapmak ayri..satabilmek ayri seyler...biz ondan 4,7 Milyon USD istedik...Leopard 5,0 milyon USD...adamlar yüzde 25 fiyat kirsa...böyle seyleride düsünmek gerek.

Aynı Görüşte misiniz?
evet8
hayır0
cevapla 09.11.2015 17:13
mehmet mehmet

Kadir bey dışarıya satamasak dahi, Almanların leopardları Azerbaycana veremezsin, pkk ya karşı kullanamazsın dediğini unutmayalım!!! biz bir olalım Türki cumhuriyetlere verelim yine yeterli. Ataklar Azerbaycan semalarında süzülüyor.

Aynı Görüşte misiniz?
evet10
hayır0
cevapla 09.11.2015 18:31