Bugünkü
Takvim

'den şoke eden açıklama

İsrail'in çoluk çocuk bütün Filistinlilere saldırmasını meşru müdafaa olarak , 'deki 400'ün üzerinden insanın ölmesinden Hamas'ı sorumlu tuttu.

  • Dünya
  • 20.07.2014 00:00
  •  - 
  • Son Güncelleme: 20.07.2014 17:57
ABONE OL
ABD'den şoke eden açıklama
İsrail'i durduramayan Dışişleri Bakanı John Kerry, "'de ateşkese ihtiyaç var. Hamas ateşkesi kabul etmeli. İsrail, terörist organizasyonun kuşatması altında. Hamas, ateşkes girişimlerini inatla reddediyor. Ateşkesi kabul etmesi hayat kurtarır" dedi.

kalan karakter 1000

tivifoni tivifoni

herşeyin maddiyat olduğu günümüzde bana dokunmayan yılan bin yılan yaşasın mantığını görüyoruz senelerdir,hala da görmekteyiz.Sadece kınama mesajları duyulacak işin arka planındaki ticaret anlaşmaları,insanlardan da değerli.lanet olsun YAHUDİ lere ve parayı bulana...

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 21.07.2014 03:14
okur-yazar okur-yazar

yakın geçmişte bir Amerikalı devlet adamı " Amerika, Amerikalıların ve Yahudilerin ülkesidir" demişti. Rahmetli Erbakan Hoca da büyük şeytan küçük şeytan tanımlamasını boşuna yapmıyordu bunlara.

Aynı Görüşte misiniz?
evet3
hayır0
cevapla 20.07.2014 23:04
millişef millişef

Seninde Allah belanı versin john kerry,zaten israil sizin ağababanız onu savunacaksınız tabi,bir yandan kafir amerika bir yandan siyonist terörist devleti israil,dünyanın anasını ağlattınız,sizden sadece Müslüman topluluk değil bir başka milletler bile çok çekti ama Allah sizi yerin dibine sokacak siz merak etmeyin en ağır bir şekilde cezalandırılacaksınız,bu iki ülkedende nefret ediyorum ABD ve israil şeytanın çocuklarıdır.....

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır0
cevapla 20.07.2014 21:17
Hüseyin Hüseyin

Şuan Siyonist Yahudilerin yapmış oldukları soykırım karşısında İsraili haklı gören devletlerinde suçu vardır.Yapan kadar yapılan karşısında sessiz duranda suçludur.İslama gönül veren,Kuran'a gönül veren ve inancına sahip çıkan devletler ve Ülkeler artık uyanmalı gerçekleri görmeli birbirlerini öldürmeyi bırakıp,İslama savaş açanlara karşı savaşmalıdır.Ama ne yazık bu iradeyi gösterebilecek devletide göremiyorum.Çünkü hepsi süper devlet olduğunu iddia eden devbletler karşısında korkakca tavır sergiliyorlar.Onların en güclü silahı senin iman ve inanç gücünü asla yenemez.Çanakkale'deki Savaşı göz önüne alıp kendilerine örnek almalıdır Bütün islam devletleri.

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır1
cevapla 20.07.2014 19:53
yusuf54 yusuf54

sen peygamber a.s ın savaşa silahsız hazırlandığını gördünmü?kolaymı bukadar düşmanın varken ve daha islamı bile ülke olarak yaşayamazken savaşa girmek?ALLAH c.c buyurmuyormu benim hükümlerimle amel ederseniz yardım görürsünüz.önce camileri dolduralımki yardım görelim

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır0
cevapla 21.07.2014 00:38
Zalimler Zalimler

Amerikan yönetimi,hür dünyanın temsilcisiymiş gibi görünme biçimini çoktan yitirdi,zalimi destekleyen baş zalim oldu.

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır0
cevapla 20.07.2014 18:27