Şaştı Call'dı!

Erol Demirsoy, ev ve elektronik eşya mağazasının çağrı merkezi için kurumsal bir hat satın aldı. Ancak aldığı hattın başka bir şirkete ait olduğu ortaya çıktı. Satış yapamadığı için iflasın eşiğine gelen talihsiz adam, hukuk mücadelesi başlattı...

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 11 Aralık 2016 Güncelleme 11 Aralık 2016, 02:20
Şaştı Call’dı!

İÇİNDEKİLER

İstanbul Avcılar'da akıllara durgunluk veren bir olay yaşandı. 40 yıldır esnaflık yapan Erol Demirsoy, bir süre önce ilçede ev ve elektronik eşya mağazası açmak için kolları sıvadı. Müşteri temsilcilerinin de bulunduğu, aylık kirası 57 bin TL olan 2 katlı bir mağaza kiraladı. İşyerinin çağrı merkezi için kurumsal bir telefon hattı satın aldı. Tanıtım için de 50 metrobüs hattı raketi, 10 adet minibüs giydirme, binlerce kartvizit, broşür ve davetiye bastırdı. İşyerinin açılışına 20 gün kala ise arkadaşından aldığı telefonla neye uğradığını şaşırdı! Çünkü mağazası için aldığı hattın ünlü bir operatör servisine tanımlı olduğu ortaya çıktı. Beyninden vurulmuşa dönen talihsiz adam, numaranın aktif olmamasından dolayı satış ve sipariş işlemlerini gerçekleştiremeyince zor durumda kaldı.

EŞYALARI DEPODA KALDI
Öyle ki 5 bin 100 metrekarelik mağazasını boşaltmak zorunda kalan Demirsoy, koca bir servet yatırdığı eşyaları da 450 metrekarelik bir depoya taşıdı. Kısa sürede iflasın eşiğine gelen Demirsoy, soluğu telekomünikasyon firmasında aldı. Ancak aldığı cevapla bir şok daha yaşayan Demirsoy, "Telekomünikasyon şirketinin İstanbul Bölge Müdürlüğü'nden bize geldiler. 'Numaranız başka bir operatöre refere edilmiş' dediler. 'Bunu bize neden sattınız madem' dedim. 'Sizin masrafınızı verelim' dediler ve bizden faturaları istediler. Daha sonra kimse bizimle irtibata geçmedi. Şimdi hakkımızı arıyoruz." diyerek tepki gösterdi. 4 milyon TL zararı olduğunu belirten ve hukuk mücadelesi başlatan işadamı "İstediğimiz sonucu elde edememezsek konuyu Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi'ne kadar götürmeyi düşünüyoruz" diye sitem etti.