CarrefourSA, 2017 yılında operasyonel kârlılığını (FAVÖK) 126 milyon liraya yükseltti. 2017'yi 4.6 milyar lira ciro ile tamamladıklarını ifade eden CarrefourSA Genel Müdürü
Hakan Ergin, "FAVÖK öncesi kârlılığımızı 37 milyon lira zarardan 126 milyon liraya yükselttik. Bu yıl ayrıca yeni açılacak mağazalar da dahil
170 milyon lira yatırım hedefliyoruz" dedi. Üreticiden sofraya mottosu çerçevesinde taze meyve-sebze ve balıktan sonra süt ve et ürünlerine odaklandıklarını dile getiren
Ergin, canlı hayvan tedarik edip, üreticiye verip onlardan et alma garantisi sağlayacakları sistem üzerine de çalıştıklarını kaydetti. Hakan Ergin, Türkiye'nin 55 kentinde
625 market ve
516 bin metrekare satış alanıyla tüketicilere ulaştıklarını bildirdi. Ergin, "İstanbul İstinye'deki hipermarketimizi yeniledik, Adana'daki hipermarketimizin yerini değiştirip konseptini yeniledik, İstanbul Bayrampaşa ve Beylikdüzü ile İzmir Balçova'da sıfırdan hipermarket yatırımı yaptık" dedi.