Mondelez International, Kent markası ile Türkiye'de bu Ramazan Bayramı'nda 10 milyon aileye ulaşmayı hedefliyor. Hediyelik, ikramlık kategorisindeki yıllık satışın büyük bölümünün bayram öncesindeki birkaç günde gerçekleştiğini belirten
Mondelez International Türkiye Genel Müdürü Joost Vlaanderen, şunları söyledi: "Kent markası olarak bu bayramda da 10 milyon aileye misafir olacağız. Her yıl bayram dönemlerinde
11 bin kişiye geçici istihdam yaratmaktan da mutluyuz. Türkiye'nin potansiyeline güveniyoruz, markalarımızı geliştirmeye devam edeceğiz."
Vlaanderen'in verdiği bilgiye göre; bayram şekeri alışverişinin 3'te 1'inden fazlası Doğu ve Güneydoğu Anadolu'da gerçekleşiyor. Burayı İç Anadolu ve Marmara izliyor.
Sena ÖZKAN