FINDIK Tanıtım Grubu'nun (FTG)
Expo Milano 2015'te yaptığı tanıtım çalışmaları ve Karadeniz'in simgesi horon ekibinin gösterileri büyük beğeni topladı.
İtalya'nın
Milano kentinde gerçekleştirilen ve 145 ülkenin katıldığı fuarda Türkiye'yi temsil eden
FTG, açtığı stant ile ziyaretçilere hem fındık ve ürünlerini tanıttı hem Karadeniz Bölgesi'nin kültürünü buraya taşıdı. Halk oyunları ekibi, yöresel danslardan örnekler sundu.
İstanbul Fındık ve Mamulleri İhracatçıları Birliği Başkanı Ali Haydar Gören, "Yaptığımız tanıtım çalışmaları ve Karadeniz'in simgesi horon ekibinin gösterisi, Expo Milano 2015'te bugüne kadar yapılan etkinlikler arasında
'en mükemmeli' olarak değerlendirildi" dedi.