İç giyim markalarımız mücevher değerinde

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 27 Ocak 2015 Güncelleme 27 Ocak 2015, 00:00
İç giyim markalarımız mücevher değerinde

İÇİNDEKİLER

ALANINDA dünyanın en büyükleri arasında yer alan Türkiye iç giyim sektörü markalaşarak büyüyor. Tüm İç Giyim Sanayiciler Derneği (TİGSAD) Başkanı İrfan Özhamaratlı, sektörün 1 milyar dolara ulaşan ihracatının yüzde 40'ını markalı yaptığını belirterek, iç giyimin kilo başı gelirde 39-40 dolarla, mücevherat ve silah sanayiinden sonra üçüncü sırada yer aldığını vurguladı. Öte yandan İstanbul İç Giyim Fuarı'nda 6 Şubat'ta 2. TİGSAD İç Giyim Tasarımçıları Yarışması sonuçları açıklanacak.