Creo'nun vatanına satış

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 07 Aralık 2010 Güncelleme 07 Aralık 2010, 00:00
Creo’nun vatanına satış

İÇİNDEKİLER

2002 yıllarına gelindiğinde İspanyolların dünyaca ünlü takı markası Creo'yu satın alan Postalcıoğlu, bu marka adı altında saat üretimine girişir. Creo markasının isim hakkı için 250 bin dolar ödediklerini kaydeden Hasan Postalcıoğlu, "Türkiye'ye ilk defa 2002 senesinde çelik takıyı biz getirdik. İspanyolların meşhur markası Creo'ydu bu. O yıllarda saat de satmaya başladık. Creo markasının saat olarak 2006 yılında alt yapısı hazırlandı. 2008'de krize rağmen Creo markasının kendi tasarımımızla üreterek yurt dışına satışını yapar hale geldik. Hatta takı markası olarak İspanya'dan aldığımız Creo'yu saat markası yaparak, İspanyollara satmaya başladık.

KRİZDE YATIRIM YAPTIK
Saat işine girmeden önceki ciromuz 700-800 bin dolar civarı idi. Creo markasıyla saat işine girmemiz alt yapıyı oluşturana kadar 2008'i bulmuştu. Yani kriz senesine denk gelmişti. Dönüş yoktu, artık erteleyemezdik. Krize rağmen 2008 yılını saat birimimizde 1 milyon dolarlık ciroyla kapattık. Beklentilerimizin altında olmasına rağmen iyi bir ciroyla kapattık. Bu yılı ise 2.5 milyon dolarlık bir ciro hedefiyle kapatmayı hedefliyoruz." diye konuştu.