Lüksün outleti

Emaar, İstanbul Büyükçekmece'ye Luxury Designer Outlet açıyor. Outlet, dünyanın seçkin markalarına ev sahipliği yapacak

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 26 Kasım 2014 Güncelleme 12 Ocak 2015, 12:29
Lüksün outleti

İÇİNDEKİLER

Emaar Properties PJSC'nin ülke iştiraki olan Emaar Türkiye, Toskana Vadisi projesinin hemen yanı başında, Türkiye'nin ilk ve kapsamlı 'Luxury Designer Outlet'ini inşa ediyor. Emaar Türkiye, 125 milyon dolarlık proje bedeliyle dikkat çeken outlet için İtalyan FINGEN'in grup şirketleri RDM, FINGEN Group ve JM Investments ortaklığıyla çalışıyor. Türkiye'nin ilk designer outleti olan Florentia Village, dünyanın dört bir tarafından prestijli markaları bir araya getirecek. Uluslararası ziyaretçilerin de aynı perakende deneyimini yaşayabilmeleri için İstanbul'da da, FINGEN Group'un tüm dünyada uyguladığı aynı mimarlık ve tasarım konsepti kullanılacak. FINGEN Group, daha önce Roma, Floransa, Milano, Venedik ve Napoli'de outlet projeleri geliştirmiş, 2011'de de Pekin'de designer outlet açmıştı. Toskana Vadisi'nde merkezi bir konumda yer alan designer outlet, 45 bin metrekarelik brüt kiralanabilir alana sahip.

TÜRKİYE ÖNEMLİ
Emaar'ın Regional CEO'su Ozan Balaban, "Designer outlet projemiz, halkımıza ve ülkemize lüks perakende deneyimleri sunma kararlılığımızı gösteriyor" dedi. Projenin, Türkiye'deki prestijli markaların outleti boşluğunu dolduracağının altını çizen Balaban, "Türkiye Emaar için son derece önemli bir ülke. Bu yeni yatırım, bir kez daha Türkiye'ye yatırım konusunda istikrarımızı da ortaya koymuş olacak" diye konuştu. RDM CEO'su Jacopo Mazzei ise, "Toskana Vadisi, zevk sahibi tüketicilere, lüks perakende deneyimi sunma hedefimize ideal bir ortam sunuyor. Büyüyen ekonomi sayesinde Türkiye'de olağanüstü bir büyüme potansiyeli görüyoruz" dedi.

İstanbul alışveriş şehri
14 MİLYONUN üzerinde nüfusu ve artan gelir seviyesiyle önemli bir perakende potansiyeline sahip olan İstanbul'da, mevcut perakende alanı 2014'ün birinci çeyreğinde 3.69 milyon metrekareye yükseldi. Halen üretim hattında olan projeler de dahil edildiğinde toplam perakende alanı 5.01 milyon metrekareye, alışveriş merkezlerinde mevcut toplam kiralanabilir alan ise 12.44 milyon metrekareye yükselecek.

Hazırlayan: ÖZLEM KAMER TERCANLI