TÜRKİYE ÖNEMLİ
Emaar'ın Regional CEO'su Ozan Balaban, "Designer outlet projemiz, halkımıza ve ülkemize lüks perakende deneyimleri sunma kararlılığımızı gösteriyor" dedi. Projenin, Türkiye'deki prestijli markaların outleti boşluğunu dolduracağının altını çizen Balaban, "Türkiye Emaar için son derece önemli bir ülke. Bu yeni yatırım, bir kez daha Türkiye'ye yatırım konusunda istikrarımızı da ortaya koymuş olacak" diye konuştu. RDM CEO'su Jacopo Mazzei ise, "Toskana Vadisi, zevk sahibi tüketicilere, lüks perakende deneyimi sunma hedefimize ideal bir ortam sunuyor. Büyüyen ekonomi sayesinde Türkiye'de olağanüstü bir büyüme potansiyeli görüyoruz" dedi.
İstanbul alışveriş şehri
14 MİLYONUN üzerinde nüfusu ve artan gelir seviyesiyle önemli bir perakende potansiyeline sahip olan İstanbul'da, mevcut perakende alanı 2014'ün birinci çeyreğinde 3.69 milyon metrekareye yükseldi. Halen üretim hattında olan projeler de dahil edildiğinde toplam perakende alanı 5.01 milyon metrekareye, alışveriş merkezlerinde mevcut toplam kiralanabilir alan ise 12.44 milyon metrekareye yükselecek.
Hazırlayan: ÖZLEM KAMER TERCANLI