Vatandaşın derdini çözün

BEDAŞ ve AYEDAŞ’a, Enerji Bakanı Berat Albayrak’tan uyarı geldi. Abonelerin çok sayıda sıkıntısı olduğunu belirten Albayrak, ‘Öncelik vatandaşın’ dedi.

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 01 Haziran 2016 Güncelleme 01 Haziran 2016, 02:16
Vatandaşın derdini çözün

İÇİNDEKİLER

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, Boğaziçi Elektrik Dağıtım AŞ (BEDAŞ) ve Anadolu Yakası Elektrik Dağıtım AŞ'yi (AYEDAŞ) vatandaşlara daha iyi hizmet vermeleri konusunda uyardı. Albayrak, İstanbul'un iki yakasının elektrik dağıtımını yapan şirketlere, abonelerin şikayetlerini azaltacak, memnuniyeti artıracak sonuçları en kısa sürede görmek istediğini söyledi. Bakan Berat Albayrak, iki şirket yetkililerine şu uyarılarda bulundu:

Arızadan elektrik kesintilerine kadar uzanan çok sayıda şikayet söz konusu. Müşterilerin sıkıntılarını aşacak adımları atalım. Memnuniyeti artıralım. Öncelik, mutlak memnuniyet. Sorunların asgariye indiğini görmek istiyorum.

Müşterilerin şikayet, talep ve sorunlarını iletecekleri çağrı merkezleri çok önemli. Uygun altyapıda çağrı merkezleri kurulmalı. Merkezlerde yeterli personel bulundurulmalı. Müşterilerin şikayetlerini alalım ve bunlara hızla müdahale edelim.

YATIRIMLARA SIKI DENETİM
Dağıtım sektörünün yapacağı yatırımlara değinen Albayrak, şöyle konuştu: "Bu yatırımları çok yakından, sıkı ve etkili biçimde denetleyeceğiz. Sokak aydınlatmasıyla ilgili de sorunlar var. Havai hatlar yeraltına indirilecek."

ÖNE ÇIKAN ŞİKAYETLER
Abonelerin şikayetleri şu başlıklarda toplanıyor:
Arızalara geç müdahale edilmesi
Kabarık faturalar
Sıkça gündeme gelen elektrik kesintileri
Dağıtım şirketine erişmede ve muhatap bulmakta yaşanan zorluk
Bağlantı ya da açma işlemlerinin gecikmesi.