Liberty Sigorta oto dışındada iddialı

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 29 Eylül 2014 Güncelleme 29 Eylül 2014, 00:00
Liberty Sigorta oto dışındada iddialı

İÇİNDEKİLER

Liberty Sigorta Oto Dışı Ticari Sigortalar ve Reasürans Direktörü Yaşar Fıstıkçı, oto dışı ürünlerini sil baştan oluşturduklarını ve iş süreçlerini yeniden tasarladıklarını söyledi. Liberty Sigorta'nın dünyada ve Türkiye'de özellikle bireysel müşteriler ile KOBİ müşterilerine hizmet verdiğini, dolayısıyla ürün gruplarını da bu hedef kitlelere yönelik olarak geliştirdiklerini ifade eden Fıstıkçı, "Sigorta sektöründe esas olan müşteri memnuniyetidir. Memnuniyetin sağlanması ise, doğru ihtiyaca doğru önlemin alınmasında gizlidir. Doğru ihtiyaçlara dokunabilmek için de şirketin ürün yelpazesini genişletmesi gerekir. Liberty Sigorta olarak biz de bu doğrultuda oto grubu ürün yelpazemizde yarattığımız ivmeyi, özellikle 2013 yılının son çeyreğinden itibaren oto dışı branşlardaki ürünlerimizle daha da artırmak için ürünlerimizi sil baştan oluşturduk" dedi.

MÜŞTERİYE YÖNELİK ÜRÜNLER
Teknik değerlendirmenin sadece riski dikkate almak olmadığını ve dağıtım kanalı ile birlikte değerlendirilmesi gerektiğini vurgulayan Fıstıkçı, Liberty Sigorta olarak, bu çerçevede satış departmanı ile oto dışında çalışabilecek acenteleri yeniden belirlediklerini söyledi. Fıstıkçı, yaptıkları çalışmalarla ilgili şu bilgileri verdi; "Her müşteri grubuna yönelik ürünlerimiz bir yandan müşteri ihtiyaçlarını karşılarken, diğer taraftan müşterilerine sunabilecekleri ürün seçeneklerini artırdığımız için acentelerimize yeni fırsatlar yaratıyoruz. 2014'te oto dışında hızlı ve sağlam adımlarla büyümeye devam edeceğimize eminiz."