Makarna, çorba, meyve suyu, bisküvi ve kek grubunun ardından 29 yeni ürünle toz ürün kategorisine giren Piyale, sektörde hızla büyüyor. Piyale'nin puding, tatlı, un karışımları ve pişirme yardımcılarından oluşan yeni ürünleri, bir basın toplantısı ile tanıtıldı. Sabancı Holding Gıda ve Perakendecilik Grubu Başkanı Haluk Dinçer, gıda sektörünün Türkiye'deki geleceğine inandıkları için GıdaSA'yı kurduklarını, yılın ilk 6 ayında Piyale'nin yurt içi satışlarının, geçen yılın yüzde 139 üzerinde olduğunu söyledi. 80 yıllık Piyale markasını Sabancı ailesine katarak, markaya yenilikçiliği eklediklerini ifade eden Dinçer, "Her zamanki gibi iddialıyız. Piyale, yenilikçi, yaratıcı yaklaşımıyla pazarda devrim yaratacak" diye konuştu.